Koulutus
Yrityksellä voi joskus olla koulutustarpeita tai projekteja, joissa tarvitaan ulkopuolista koulutusapua.
Me järjestämme myös ammattitaitoisen kouluttajan tilaisuuksinne!

Asiakaspalvelu
Loistava ja mieleenpainuva asiakaspalvelu on yrityksesi kilpailuvaltti. Asiakaspalvelukoulutus auttaa osallistujia oivaltamaan omat vahvuutensa sekä kehitettävät alueet asiakaspalvelijana. Koulutuksemme antaa konkreettisia vinkkejä ja työkaluja oman asiakaspalvelutyön kehittämiseen. Koulutustemme avulla
lisäät yrityksesi asiakastyytyväisyyttä
nostat asiakaspalveluhenkilökunnan työmotivaatiota ja työssä viihtymistä
kehität henkilökunnan vuorovaikutustaitoja
kasvatat työn tuloksellisuutta ja tehokkuutta
voit saada näkyviä tuloksia myös myyntiin ja lisämyyntiin, mikäli myynnin kasvattaminen on tavoitteena.
Esimiesvalmennus
Esimiesvalmennus tukee uusia ja kokeneita esimiehiä ja antaa välineet tiimien ja organisaatioiden johtamiseen alati muuttuvassa työelämässä. Valmennuksen tavoitteena on
esimiesten oman hyvinvoinnin, työn ja vapaa-ajan tasapainon kehittäminen
tunnistaa henkilökohtaiset motivaatiotekijät ja kehittää oman työn tuloksellisuutta
kehittää esimiesten välistä vuorovaikutusta ja luottamusta
kehittää ihmisten johtamistaitoja ja valmentavaa johtamista
tunnistaa, miten organisaation arvot näkyvät johtamisessa ja esimiestyössä
löytää työkaluja henkilöstön osallistamiseen tavoitteiden saavuttamiseksi
kirkastaa esimiestyön yhteiset tavoitteet ja pelisäännöt


Työhyvinvointi
Tämän koulutuksen keskipisteessä on työhyvinvointi. Kun henkilöstö on tyytyväinen se on motivoitunut, työhönsä sitoutunut sekä toimii tehokkaasti ja luovasti. Koulutus toimii aloituksena työhyvinvoinnin kehittämiseen organisaatiossa. Työhyvinvointi on kaikin puolin tuloksellista: se auttaa organisaatiota menestymään, pidentää työuria ja vähentää sairaus- ja eläkekuluja.
Työssä jaksaminen
Hyvinvoivat työntekijät ovat yrityksen tärkein voimavara. Työssä jaksaminen ja työhyvinvointi koostuu huomattavan monista tekijöistä. Siihen vaikuttavat monet organisaatioon, työyhteisöön ja työn kuvaan liittyvät seikat, mutta keskeistä on myös työntekijän kyky huolehtia itse omasta työhyvinvoinnistaan. Tässä koulutuksessa etsitään yhdessä käytännön apukeinoja työyhteisön ja yksilön psyykkisen hyvinvoinnin parantamiseen.


SOME -koulutus
Sosiaalinen media tarjoaa oivan mahdollisuuden näkyä ja vaikuttaa siellä, missä kohderyhmänne viettää suuren osan päivästään.
Tässä some-koulutuksessa perehdytään sosiaalisen median eri kanaviin ja niiden mahdollisuuksiin markkinoinnissa. Käsiteltäviä teemoja ovat:
houkuttelevan ja myyvän sisällön tuottaminen sosiaaliseen mediaan
kilpailut, kampanjat ja mainonta sosiaalisessa mediassa
Facebook ja Instagram markkinoinnin monipuolistajana
Videoilla ja livelähetyksillä lisää näkyvyyttä: Youtube ja Snabchat
LinkedIn oman asiantuntijuuden markkinoinnissa ja verkostoitumisessa